E-technikus rendszer
Cégünk Ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében olyan hibabejelentés-, felvétel-, munkaelosztás rendszert dolgozott ki, amely lehetővé teszi, hogy technikusaink, mérnökeink akár a hiba felvételével egyidőben megkezdhessék a fénymásoló, nyomtató, dokumentumkezelő készülékek hibaelhárítását. A rendszer lényege, hogy a különböző területeken dolgozó kollegáink mobil eszközök , az Internet és egy speciális szoftver segítségével on-line rendszerben kapják a munkáikat.
A szoftver figyelembe veszi, hogy:
- melyik technikus van legközelebb a beavatkozást igénylő berendezés felállítási helyéhez,
- megfelelő-e a technikus felkészültsége az adott másoló, nyomtató típushoz,
- mennyi idő telt el a hibabejelentés felvétele óta illetve, ill. mennyi idő van még hátra a vállalt kiszállási időből,
- mennyire súlyos a meghibásodás,
- rendelkezik-e a technikus a hibajavításhoz szükséges alkatrészekkel.
Lehetőséget biztosítottunk számukra, hogy internetes webáruházunkból azonnal rendelni tudják a hibafeltárás során felmerülő, a raktárukban rendelkezésre nem álló alkatrészeket, kellékeket.
Partneroldalunk segítségével hozzáférhetnek az ügyfeleinknél üzemeltetett irodatechnikai berendezések teljes géptörténet adatbázisához és a javításokhoz ötletekkel szolgáló Tudásbázis -hoz.
Célunk, hogy a rendelkezésre állásunkat a lehető legnagyobb mértékben csökkentsük, hatékonyságunkat növeljük, minimalizálva ezzel ügyfeleink adminisztrációs tevékenységeinek kieséséből adódó kárait.
Cégünk az expanda ügyviteli rendszert használja.