Minőségi garanciák
Cégünk alapvető érdeke, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, ez jövőnk záloga!
A Konica Minolta, mint a tényleges gyártója a termékeinek, minden gyártott modell gyártásának megszűnése után 10 évig biztosítja az alkatrészellátást.
Minden Konica Minolta partner ingyenes kezelői kiképzésben részesül az új berendezés üzembe helyezésekor, melyet kérésre ingyenesen megismételünk, például amikor a kezelő cseréje ezt megkívánja.
Vállaljuk továbbá azt is, hogy a beruházás után felmerülő újabb igényeket a lehető legrugalmasabban fogjuk kezelni. A teljes elégedettség garanciája (lásd a teljeskörű szerződésben) keretében egy éven belül lehetőséget biztosítunk Önöknek arra is, hogy egy nagyobb kategóriájú beszerzési igény esetén a lecserélt kisebb modellt is új áron számítsuk be a vételárba.
Szerződött partnereink részére állandó 6 munkaórás rendelkezésre állási időt garantálunk. Szükség esetén készséggel biztosítunk munkaidőn kívüli Hot-Line, vagy helyszíni ügyeletet is külön megállapodás keretén belül. Ezen túlmenően bátran vállaljuk, hogy a helyszínen nem javítható készülékek javítási idejére egy funkcióiban megegyező vagy gazdagabb szolgáltatású cserekészüléket térítésmentesen biztosítunk.
Minden Konica Minolta technikus vagy a Konica Minolta Európa, vagy az Euro-Profil Kft központjában tartandó folyamatos (tovább) képzésben részesül az újabb technológiák kifejlesztését követően.
Országos szervizhálózatunk lehetővé teszi, hogy partnereink – területi elhelyezkedéstől függetlenül – az általunk vállalt rendelkezésre állási időn belül igénybe vehessék szolgáltatásainkat.
Ügyfélszolgálatunk és számítógépes nyilvántartási rendszerünk lehetővé teszi a gyors és korrekt hibaelhárítást, valamint a gyár által előírt várható alkatrészcserék nyomonkövetését.
Technikusaink hordozható személyi számítógéppel rendelkeznek, melyek tartalmazzák a gépek szervizdokumentációit, a munkájukat segítő technikai információkat, és az üzemeltetéshez szükséges szerviz és telepítő szoftvereket.
Célunk, hogy a rendelkezésre állásunkat a lehető legnagyobb mértékben csökkentsük, hatékonyságunkat növeljük, minimalizálva ezzel ügyfeleink adminisztrációs tevékenységeinek kieséséből adódó kárait.
A XXI. Század irodatechnikai szervize, E-technikus TM rendszer
Cégünk eredményes működése hosszú távon csak úgy biztosítható, ha szolgáltatásaink színvonalát a piac mindenkori igényeihez alakítjuk. Társaságunk hírnevének, piaci pozícióinak erősítését az elvárásoknak megfelelő minőség garantálja.
Ennek gyakorlati megvalósítására építettük ki az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszerünket, melynek auditálása 2002. május 31-én sikeresen megtörtént