X
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg, műszaki hiba miatt korlátozottan elérhető.
Ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@europrofil.hu email címen tudja nyitvatartási időben elérni a hiba elhárítás alatt.

Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségért!
Ok

Minőségi garanciák

Cégünk alapvető érdeke, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, ez jövőnk záloga!

Valamennyi általunk forgalmazott új Konica Minolta fénymásológép egységesen 3 év garanciával rendelkezik a vásárlás napjától. Ezen felül lehetőség van még további ún. ’Teljes megelégedettségi szerződés’ kötésére is, mely azt jelenti, hogy nekünk vásárlás után is az Ön véleménye az elsődleges, ezért vagy teljesen elégedett a készülékkel, vagy kérésére egy éves koráig díjmentesen kicseréljük azt egy azonos kategóriájú másológépre. A Konica Minolta nyomtatókra 1 év garanciát biztosítunk.
  Konica Minolta, mint a tényleges gyártója a termékeinek, minden gyártott modell gyártásának megszűnése után 10 évig biztosítja az alkatrészellátást.


Minden Konica Minolta  partner ingyenes kezelői kiképzésben részesül az új berendezés üzembe helyezésekor, melyet kérésre ingyenesen megismételünk, például amikor a kezelő cseréje ezt megkívánja.

Vállaljuk továbbá azt is, hogy a beruházás után felmerülő újabb igényeket a lehető legrugalmasabban fogjuk kezelni. A teljes elégedettség garanciája (lásd a teljeskörű szerződésben) keretében egy éven belül lehetőséget biztosítunk Önöknek arra is, hogy egy nagyobb kategóriájú beszerzési igény esetén a lecserélt kisebb modellt is új áron számítsuk be a vételárba.

Szerződött partnereink részére állandó 6 munkaórás rendelkezésre állási időt garantálunk. Szükség esetén készséggel biztosítunk munkaidőn kívüli Hot-Line, vagy helyszíni ügyeletet is külön megállapodás keretén belül. Ezen túlmenően bátran vállaljuk, hogy a helyszínen nem javítható készülékek javítási idejére egy funkcióiban megegyező vagy gazdagabb szolgáltatású cserekészüléket térítésmentesen biztosítunk.

Minden Konica Minolta technikus vagy a Konica Minolta Európa, vagy az Euro-Profil Kft központjában tartandó folyamatos (tovább) képzésben részesül az újabb technológiák kifejlesztését követően.

Országos szervizhálózatunk lehetővé teszi, hogy partnereink – területi elhelyezkedéstől függetlenül – az általunk vállalt rendelkezésre állási időn belül igénybe vehessék szolgáltatásainkat.

Ügyfélszolgálatunk és számítógépes nyilvántartási rendszerünk lehetővé teszi a gyors és korrekt hibaelhárítást, valamint a gyár által előírt várható alkatrészcserék nyomonkövetését.


Technikusaink hordozható személyi számítógéppel rendelkeznek, melyek tartalmazzák a gépek szervizdokumentációit, a munkájukat segítő technikai információkat, és az üzemeltetéshez szükséges szerviz és telepítő szoftvereket. 

Célunk, hogy a rendelkezésre állásunkat a lehető legnagyobb mértékben csökkentsük, hatékonyságunkat növeljük, minimalizálva ezzel ügyfeleink adminisztrációs tevékenységeinek kieséséből adódó kárait.


 

A XXI. Század irodatechnikai szervize, E-technikus TM rendszer

Cégünk ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében olyan hibabejelentés felvétel - munkaelosztás rendszert dolgozott ki, amely lehetővé teszi, hogy technikusaink, mérnökeink akár a hiba felvételével egyidőben megkezdhessék a hibaelhárítást. A rendszer lényege, hogy a különböző területeken dolgozó kollegáink mobil eszközök, az Internet és egy speciális szoftver segítségével on-line rendszerben kapják a munkáikat.
 
Segítségével meghibásodás esetén – interneten vagy telefonvonalon keresztül - a másológép automatikusan, kóddal ellátott hibaüzenetet küld a szervizközpont felé, értesíti a szervizt a meghibásodásokról, a karbantartások esedékességéről, illetve olyan jelenségekről, amelyek meghibásodás veszélyét jelzik előre. Egyes hibák esetén lehetőség van a távszervizelésre, vagy akár a számláló állás távoli leolvasására is. A felhasználó informálhatja a szervizt kéréseiről, kellékigényéről, a készülék display-én keresztül.

Cégünk eredményes működése hosszú távon csak úgy biztosítható, ha szolgáltatásaink színvonalát a piac mindenkori igényeihez alakítjuk. Társaságunk hírnevének, piaci pozícióinak erősítését az elvárásoknak megfelelő minőség garantálja. 

Ennek gyakorlati megvalósítására építettük ki az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszerünket, melynek auditálása 2002. május 31-én sikeresen megtörtént

Tanúsítvány