X
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg, műszaki hiba miatt korlátozottan elérhető.
Ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@europrofil.hu email címen tudja nyitvatartási időben elérni a hiba elhárítás alatt.

Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségért!
Ok

Finanszírozás

Napjainkban a legtöbb cégnek, egyre magasabb minőségi elvárásai vannak, ugyanakkor a költségvetési egyensúly fenntartása miatt csökkenteni kell kiadásait.
Másik jellemző probléma, hogy a költségvetésben beszerzésre egyre szűkösebb lehetőségek mutatkoznak. Így kialakul egy ellenérdekeltség a minőségi elvárás és a költség lehetőségei között.

Ezt az ellentétet segít feloldani az Euro-Profil finanszírozási magoldásaival.

Bérleti konstrukciók

finances

A bérleti konstrukciónk keretében akár 5 éves időszakra is bérelhet tőlünk eszközt, amihez természetesen a szolgáltatás teljes idejére biztosítjuk a teljeskörű szerviz szolgáltatásunkat, annak minden előnyével.

Figyelembe véve az intézmények gyakran szűkös anyagi helyzetét, cégünk a finanszírozási problémák áthidalására is kínál megoldást.

Hosszú távú, 12-60 hónapos futamidejű bérleti konstrukcióink lehetővé teszik a felmerülő költségek előre tervezhető, pontos kalkulálását, mind a gép, mind pedig a felmerülő üzemeltetési költségek tekintetében!

Szolgáltatásunk díja két részből áll:

  • Havi alapdíj
  • Másolt / nyomtatott példányonkénti díj

Outsourcing

Cégünk, partnereink teljesebb kiszolgálása érdekében 2004 májusától új -outsourcing- szolgáltatást biztosít.

Célunk a dokumentumkezeléssel kapcsolatos megoldások sokszínűségének növelése, ügyfeleink tökéletes és maximális kiszolgálása.Új szolgáltatásunkat a Konica Minolta technológia, az Euro-Profil által biztosított infrastruktúra és jelentős pénzügyi háttér, munkatársaink szakértelme, valamint dokumentum kezeléssel- és megoldás szolgáltatással kapcsolatban felhalmozott tudás és tapasztalat alapozza meg.

Amennyiben igénybe veszi kihelyezett szolgáltatásunkat, a következő előnyőket élvezheti:

  • Dokumentum készítéssel kapcsolatos folyamataik teljes felmérése után szaktanácsadóink "optimalizációs" javaslatot készítenek.
  • Teljes gépparkot helyezünk ki - a legújabb technológia biztosításával- a meglévő folyamatok modernizálására, és a felmerülő költségek minimalizálására.
  • Ügyfeleinknek csak az elkészült dokumentumok után, utólag kell fizetni, anélkül, hogy beruházási költségek merülnének fel.
  • A dokumentum készítéssel kapcsolatos költségek átláthatóvá válnak, előre kalkulálhatók és költséghelyekhez rendelhetők.
  • Az általunk biztosított személyzet garantálja a technológia nyújtotta lehetőségek maximális kihasználását. Ez jelentős idő- és adminisztráció megtakarítással jár.

További információkért kérjük, keresse szaktanácsadóinkat!